Data e postimit: 2016-05-19 15:22:40
Lexime: 8805
Libri,shoku im i ngushte.
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Libri.
Autori: Lalezare Istrefi
Shkolla: Orhan Xhemaili
Klasa: 7
Qyteti: Struga
E-mail: lalethebest.01@gmail.com


Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Pse asnje ne kete bote nuk eshte aq I forte,i ndergjegjshem dhe I degjueshem.
Pse asnje ne bote nuk eshte aq I forte qe te mbaje urrejtjen,mllefin dhe lumturine time ta duroje.Kam degjuar se ka nje te tille,libri,shoku im I ngushte,me besimtari.Vetem ai me degjon,vetem ai duron forcen,mllefin tim,mua gjithmone ai me ve ne gjume,mua gjithmone ai me jep durim,kuraoja,shprese dhe me ngushellon.
Une kur lexoj liber une udhetoj ne nje bote krejtesisht ndryshe,une kur lexoj liber jam nje njeri tjeter,kur lexoj liber une ngushelloj veten.
Libri,shoku im I ngushte,i cili asnjehere nuk me tradheton por une ndonjehere e tregoj forcen atij,qe eshte gabimi me I madh qe bej une.Libri,me ben qe te besoj ne veten time,une fale atij I hap syte dhe jo fale njerezve.
Fjala liber,me ben qe te besoj per nje te ardhme te sukseshme.Pse njerez dashamires ka aq pak ne bote,ndersa ka aq shume libra per te cilat njerezit e keqinj s`dine te kujdesen per to,dhe I vene ne nje dollap te qendrojne me pluhur,une do te thoja se libri nuk perket ety po perket ne duart tona dhe duhet ta lexojme.Une mendoj se alfabeti eshte perpiluar per njerezit,qe ti lidhin fjalet,te mesojne,te shkruajne dhe te lexojne.

Vepra te ngjashme
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: klesjana topalli · Lloji: Poezi lirike · Tema: libri
disa libra aty ne biblioteke rrine pa prekur, duken pa jete por ne brendesi te tyre sgjendet vec nje bot' aty ka tregjedira dhe bukurira plot libri ka te dhena por edhe sekrete kur lexoj nje liber krijoj nje bote me vete lexo nje liber kur je i ve...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Poezi lirike · Tema: LIBRI IM
LIBRI IM THESARI IM ESHTE MIKU IM E LEXOJ PA PERTIM SE NXJERR KESHILLA NGA CDO MESIM SA LIBRA KA NE BOTE KETE NUK E DI ; SECILI LIBER KA KESHILLE E TIJ
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri.
Libri eshte shoku im me i mire . E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshme . Do i thoja se te kam shok te ngushte .
Autori: Arte · Lloji: Hartim · Tema: Libri
LIBRI MIKU I JETES TIME! Libri eshte shoku im me i mire qe me percjelle ne çdo hap te jetes time.Te shkruaje per librin eshte vertete nje kenaqesi e madhe sepse libri eshte miku i jetes time. Arsyeja pse e dua librin eshte se ne te mesoje gjerat me te ...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
nje dhom pa liber eshte si nje trup pa shpirt te lexosh liber do te thot te pasurosh trurin libri eshte pasqyra e realitetit libri eshte kultur dije libri eshte mesuesi me i mir dhe miku me i dashur ai as nuk te qorton po vetem te pasuron ne liber mesuam...
Autori: klevi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra. Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
Autori: Elma Ibishi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne sot e japim maksimumin ton vetem per jeten e metutshme . Libri eshte shoki i jetes ,pa nje liber smund te jetojm sepse libri eshte shum i vleshem per jetat ...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri keshillues i njeriut
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un. Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima. Mundohesha...
Autori: D.A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: arbnora gashi · Lloji: Analize letrare · Tema: libri miku me i mir i njeriut
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja. Unë librin mësova ta dua tani ne keto rrethana . Ndoshta kur njeriu eshte i merzitur , i lodhur , i ngarkuar menderisht , ka ...




Komentet e fundit!

Emri: Alma
Email: Alma123@gmail.com
Komenti: eshte nje ese shum e mir per librin me ka ndihmuar shum , shum shummmmm flmmmmm

Emri: lita
Email: lita@hotmail.com
Komenti: sa mire bravo po flm shummmmm

Emri: ca te duhet ty
Email: sarahh1209@hotmail.com
Komenti: Ca te duhet ty ????Një m**.Kur te dush te jap un.hahahaha

Emri: ca te duhet ty
Email: sarahh1209@hotmail.com
Komenti: Shumë kot.I don't like it.:*)

Emri: arta_ibraimi
Email: arta_ibraimi@gmail.com
Komenti: Its so beautiful...You are the best

Emri: Lalezare Istrefi
Email: lalethebest.01@gmail.com
Komenti: Une besoj se do ma pelqeni.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com